Tuesday, March 15, 2011

About My Father

Saya sangt syg kan at ayah ayah sy...Tetapi ternyata ALLAH lebih menyayangi Ayah...TanggaL 14.3.2011 pada pukul 9.30 Ayah telah pergi meninggalkan sy sekekluarga.Ape yg terjadi begitu pantas...-pada pukul 8.00 pg ayah masuk at kecemasan -pada pukul 1.00 tghry ayah ley masuk wad. . .dan........pada pukul 9.30 dia telah pergi dan tak akan kembali lagi. . . .SAYA SYG AYAH SAYA. . . . sy amat tak sangka ape yg terjadi begitu pantas,Betapa BESARNYA KUASA ALLAH. . . . 
Skg tugas sy. . .jaga mak dan 3org adik pmpuan sy. . . .sy akan jage dieowg same mcm sy jaga nyawa saya. . . 
SKG SAYA ADA MAK DAN ADIK2 JEE........

SAYA SANGT SAYANG PADA KELUARGA SAYA. . . .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. sabar keyhh,,,
    allah lbey sygkan dye...
    btw, life must go on..
    so, jgn terus down...
    chaiyok2!!!

    ReplyDelete
  2. TAKZIAH IKHWAN....semoga Allah merahmati allayarham....dan di tempatkan di kalangan org- org yg beriman...

    ReplyDelete